امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ویژگی های کاشت ابرو طبیعی
نویسنده : donya تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1402


شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که کاشت ابرو چه ویژگی هایی دارد، در این مقاله سعی می کنیم شما را با عملکرد کاشت ابرو طبیعی آشنا کنیم. یا بدون ابرو و یا با ابرو کم استفاده می شود. در این روش ابروها طبیعی و قابل رشد خواهند بود. تکنیک ها و روش های مورد استفاده در کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو در انجام کار از ظرافت و اصول خاصی برخوردار است و این کار باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.

کاشت ابرو

در تعریف کاشت ابرو می توان گفت که کاشت یا کاشت ابرو جراحی است که در آن موهای ضروری از لبه گوش (به دلیل نرمی و لطافت این قسمت) برداشته شده و به صورت طبیعی اعمال می شود. ابروهای یک نفر. لازم به ذکر است که فرد پس از کاشت ابرو دچار ریزش شدید در ناحیه ابرو می شود که طبیعی است و جای نگرانی ندارد و به تدریج طی یک دوره سه تا حداکثر نه ماهه شروع به ریزش می کند. رشد.

در حال حاضر کاشت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به انواع، مزایا و معایب روش های کاشت ابرو، هزینه و نکات کلیدی و عوارض احتمالی و ترمیم ابرو پرداخته می شود. تکرار.

ویژگی های کاشت ابرو طبیعی

یکی از مهم ترین ویژگی های ابروهای طبیعی رشد موهای ابرو است، به طور کلی ابروها از 3 قسمت سر، تنه و دم تشکیل شده است که هر کدام از این سه قسمت رشد موی متفاوتی دارند، ابرو بزنید. گوش، زاویه آن با زاویه گوشه مطابقت دارد.علاوه بر این، در زمان کاشت ابرو طبیعی، پزشک فولیکول های مو را با زاویه نسبت به پوست کاشت می کند تا ظاهری طبیعی داشته باشد.

شرح روش های مختلف آرایش چشم

کاشت ابرو و کاشت مو بسیار شبیه به هم هستند با این تفاوت که در کاشت ابرو تعداد فولیکول های مو جدا شده از بانک مو بسیار کمتر از کاشت مو است. برخی از این روش ها به دلیل عوارض جانبی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند. امروزه روش های جدید با عوارض کمتر و نتایج بهتر جایگزین روش های قدیمی شده است، به عنوان مثال روش FUT نوعی عمل کاشت ابرو است که به دلیل درد، خونریزی و سایر عوارض کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. تکنیک های دیگر عبارتند از FUE و FIT. این روش ها بهترین روش ها برای کاشت ابرو هستند. با روش FUE موهای پشت گوش برداشته شده و برای کاشت استفاده می شود. در ادامه با این روش ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

روش FIT: این روش بهترین روش کاشت ابرو محسوب می شود، در این روش پزشک تک تک فولیکول های مو را انتخاب و از پوست جدا می کند. که با دست قابل انجام است و در حین رفع موهای زائد فولیکول ها و ریشه های مو ممکن است آسیب ببینند. ما این را پیوند غیر تهاجمی می نامیم. چون نیازی به بخیه نیست خونریزی محدود نسبت به روش قبلی درد کمتری دارد و مجبور نیستید موها را کوتاه کنید

روش SUT: این روش زیر مجموعه ای از روش FIT است. با این روش خطر آسیب کمتری به فولیکول وجود دارد، زیرا در این روش پزشک به جای دستگاه دستی از وسیله ای استفاده می کند که فولیکول را جدا می کند. این روش مدت هاست که برای کاشت ابرو استفاده می شود. این روش نسبت به FIT باعث درد و خونریزی کمتری می شود، بنابراین دستگاه فولیکول های مو را با دقت و دقت بیشتری از پوست سر جدا می کند.

سیستم MFIT: سیستم ابرو MICRO FIT، به نام MFIT، جدیدترین سیستم ابرو است. در این روش دقت مو از سایر روش های SUT بیشتر است. این روش زیر مجموعه روش FIT است و برای برداشتن موها نیازی به جراحی ندارد. این تنها ابزاری است که برای رفع موهای زائد استفاده می شود که بسیار دقیق است و می توان حداکثر مقدار مو را از بین برد. فولیکول های برداشته شده معمولا سالم و در حال رشد هستند.

مراقبت های بعد از پیوند سلولی

در بیست و چهار ساعت اول کاشت ابرو باید از شستن ابرو خودداری شود.

از تماس مستقیم آب با ابرو خودداری کنید در دو یا سه روز اول نمی توانید به سونا، استخر، جکوزی یا وان حمام بروید.

پس از کاشت از آب داغ برای شستن ابروها خودداری کنید.

از فعالیت هایی که باعث تعریق می شود خودداری کنید.

از تماس مستقیم چشمی با خورشید خودداری کنید.

بعد از دو هفته می توانید به راحتی ابروهای خود را بشویید.

ابروهای خود را نخارانید. برای شستن ابروها از شامپو بچه استفاده کنید، در حین خشک کردن ابروها با حوله خشک فشار ندهید، آنها را با اسفنج با فشار ملایم بشویید.

عوارض احتمالی کاشت ابرو

به طور کلی می توان گفت که کاشت ابرو نسبت به روش های دیگر مانند خالکوبی یا سایر تکنیک های جدید عوارض کمتری دارد، اما عوارضی مانند عفونت، زخم یا بی حسی ممکن است رخ دهد که البته این عوارض بسیار نادر است و هیچ عواقبی نخواهد داشت. . خطر جدی..

معمولاً بعد از پیوند، خونریزی در چشم وجود دارد. که به سرعت ناپدید خواهد شد

خارش ابرو ممکن است دو یا سه روز طول بکشد، اما اگر بیشتر از آن طول بکشد، ممکن است محل کاشت عفونی شده باشد و باید به متخصص مراجعه شود. مشکل خارش ابرو را می توانید با پمادهایی که باید در روز و شب روی محل کاشت زده شود برطرف کنید.

مدل کاشت ابرو:

در حین کاشت ابرو مانند سایر روش ها می توانید مدل های ابرو را خودتان انتخاب کنید، در واقع قبل از کاشت ابروهای طبیعی، پزشکان متخصص زیبایی معمولا با بیمار مشورت می کنند تا فرم مورد نظر کاشت ابرو را با توجه به فرم مورد نظر بهتر انتخاب کنند.

قبل از کاشت ابرو چه باید کرد؟

اگر می خواهید کیفیت و راحتی بالا را مدیریت کنید، بهتر است روی موارد زیر تمرکز کنید:

برای اطلاع از وضعیت عمومی بدن، انجام آزمایشات لازم (هپاتیت، ایدز، اسکن ریه و PCR برای آزمایش کرونری) و رسیدن به نتیجه مطلوب با پزشک متخصص مشورت کنید.

اگر داروهای دیگری مصرف می کنید، حتما با پزشک خود در مورد آنها صحبت کنید

رعایت بهداشت فردی یکی از مهمترین موارد قبل از کاشت ابرو است.

اگر مو و پوست چرب دارید، قبل از تعویض ابروها، هر روز به مدت چند روز آنها را بشویید.

به رژیم غذایی خود توجه کنید. انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین های گروه B و پروتئین ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. انواع ماهی، برنج غلات کامل، تخم مرغ، لوبیا و غیره حاوی مقدار زیادی پروتئین و ویتامین B کمپلکس هستند.

در کاشت ابرو باید به چند نکته توجه ویژه داشت.

موهای کاشته شده به هیچ وجه تراکم موهای طبیعی را ندارند و اگر می خواهید ابروهای کامل داشته باشید حداقل 2 یا 3 مرحله لازم است. بنابراین افرادی که در بالای تاتوهای خود کاشت ابرو انجام می دهند، زیرا پوست آنها پس زمینه رنگی دارد، تراکم موهای کاشته شده بالاتری دارند. به نظر می رسد که فرد از اعمال خود رضایت بیشتری دارد. هیچ قسمت دیگری از بدن مانند ابرو مو ندارد. بهترین مو برای کاشت ابرو موهای روی سر است که از نظر خصوصیات ظاهری مانند ضخامت، موقعیت، نسبت و زاویه رشد کاملاً با ابروها متفاوت است. البته بعد از گذشت یک تا دو سال اندازه، شکل و کیفیت رشد موهای کاشته شده مانند ابروها خواهد بود، اما لازم است وضعیت رشد سال اول را به بیمار اطلاع داده و ابروها را کوتاه کنید. به طور منظم.

شایع ترین شکایت بیماران کاشت ابرو، زاویه رشد ابروهای کاشته شده است، اما استفاده از مدل های جدیدتر ظاهر طبیعی تری نسبت به روش های قدیمی ایجاد می کند و چنین مشکلاتی وجود ندارد. مو در این مورد نقش بسیار مهمی دارد.

علل ریزش و آسیب مژه

برداشتن عصبی ابرو (تریکوتیلومانیا)، کم کاری تیروئید، اسکولیوز ژنتیکی، تروما و آلوپسی. جراحات حتی باعث کاهش رنگدانه ابرو و در نتیجه بدتر شدن ظاهر ابرو می شود.کاشت ابرو توسط تمام افرادی که ابرو ندارند یا بسیار نازک و نادر هستند قابل انجام است. روش های کاشت ابرو یکی از اولین روش های کاشت مو است که در نیمه اول قرن بیستم معرفی شد. فولیکول های پوست سر برای کاشت ابرو بهترین گزینه هستند و آنهایی که موهای صاف یا کمی فرم دارند بهترین انتخاب برای جراحی کاشت ابرو هستند. موهای مجعد و بسیار حالت داده شده برای کاشت ابرو مناسب نیستند. ابروهای مردان معمولاً افقی و روی لبه استخوانی کره چشم هستند در حالی که ابروهای زنان از لبه استخوانی و کمان فاصله دارند.

انتخاب فولیکول مو مناسب:

سپس شروع به جستجوی یک خط پیوسته از موهای نازک در پایه سر کنید تا به عنوان ناحیه اهداکننده از آن استفاده کنید. در بیشتر موارد، هنگام استفاده از ابرو، موهای اهدایی از پشت گوش، نازک ترین قسمت پوست سر گرفته می شود. رشته های کوچک پیوسته مو با قیچی بریده می شوند تا موهای سالم برای برداشتن آماده شوند.

ناحیه اهداکننده را درمان کنید:

بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر تزریق می شود. برای تسهیل این فرآیند از شیکر و دستگاه یخ استفاده می شود.

انتخاب نوک مناسب برای کاشت ابرو:

این دو پانچ 0.3 میلی متر ضخامت دارند. پانچ برنزی پایینی به سمت چپ تیز شده است. این برای ایجاد اولین برش در تک فولیکول مورد نیاز برای ابروهای ماری استفاده می شود. ضربه دوم در سمت راست آهسته است و برای "پانچ کردن" یا گشاد کردن ناحیه اطراف فولیکول مو برای برداشتن کل فولیکول سالم استفاده می شود.

کاشت ابرو چه تفاوتی با تاتو دارد؟

تفاوت های آشکاری بین تاتو و کاشت ابرو وجود دارد. خالکوبی با وارد کردن رنگدانه ها به لایه میانی پوست انجام می شود. در طول کاشت ابرو، فولیکول های مو از سر به ابرو منتقل می شوند. تاتو یک روش نیمه دائمی است که نیاز به ترمیم دارد، اما کاشت ابرو یک روش دائمی برای درمان ریزش ابرو است و فولیکول‌های پیوند شده تا پایان عمر به رشد خود ادامه می‌دهند.

هزینه اولیه تاتو از کاشت ابرو ارزان‌تر است، اما تاتو نیاز به ترمیم دارد و هزینه کل ترمیم از کاشت ابرو گران‌تر است. در مورد خالکوبی، انتقال بیماری های مختلف مانند ایدز و هپاتیت امکان پذیر است. ابروهای تاتو شده موقتی و یکنواخت هستند اما نتیجه نهایی تاتو ابرو کاملا طبیعی و بدون عیب است و می توان ابروی کاشته شده را به هر رنگ و طرحی ساخت. در نهایت، اصلاح ابرو ارزان است زیرا نیازی به اصلاح ندارند.

اخرین حرف

ابروهای زیبا تاثیر بسزایی در زیبایی چهره افراد زن و مرد دارد. افسردگی جزئی و از دست دادن بینایی می تواند تأثیر جدی بر جوانی و بینایی فرد بگذارد. همچنین چشم های ریز دیگر جذابیتی ندارند و بسیاری از سلبریتی ها از روش های مختلفی برای پرکردن چشمان خود استفاده می کنند. آرایش یا خالکوبی یکی از روش هایی است که بسیاری از افراد برای نشان دادن چهره خود انتخاب می کنند، اما علاوه بر ظاهری که در اثر این فعالیت ها ایجاد می شود، خطرات و مشکلات زیادی نیز در نتیجه آن به وجود می آید. تماس چشمی نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاهده منبع: https://payju.ir/content/کاشت-ابرو-در-شیراز 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.