به روز رسانی وردپرس 5.5

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

به روز رسانی وردپرس 5.5
نویسنده : donya تاریخ : شنبه 24 تير 1402


به روز رسانی وردپرس 5.5 یکی از به روز رسانی های اصلی سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. جالب است بدانید که وردپرس همیشه یک به روز رسانی اصلی و سپس آپدیت های جزئی را منتشر می کند تا نسخه اصلی را در تاریخ های مختلف برطرف کند که عبارت خود وردپرس زیر است. شعبه در به روز رسانی های عمده. در هر پست یک آپدیت بزرگ برای شما می آوریم و در مورد ویژگی های آن صحبت می کنیم، می توانید زیر مجموعه های آن را از قسمت دانلود دریافت کنید. با وبلاگ همراه باشید تا در مورد به روز رسانی Core 5.2 و به روز رسانی های اصلی آن صحبت کنیم. شاخه ها.

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد وب سایت ها و وبلاگ ها است، از یک سیستم نرم افزاری (این نرم افزار وب) می توان برای مدیریت محتوای وب سایت (متن، فیلم، تصویر و ...) استفاده کرد.

شما اکنون در وردپرس هستید

وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود که ویژگی های خوبی در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد و بعداً به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای وب یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای وب سایت معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. همچنین نسخه ای برای PostgresKival وجود دارد که کاملا رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه موفق b2 است که در سال 2003 تاسیس شد. نام وردپرس توسط کریستین اسلک یکی از دوستان مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد و از آن زمان وردپرس با سرعت قابل توجهی توسعه یافته و تبدیل شده است. شناخته شده ترین و مورد استفاده ترین ابزار برای ایجاد وبلاگ و سایت های میزبانی شده است. .

امروزه بیش از 76 میلیون وب سایت در سراسر جهان از این CMS استفاده می کنند.

به روز رسانی وردپرس

همانطور که گفته شد وردپرس یکی از پیشروترین وب سایت سازان در جهان است، بسیاری از وب مسترها وب سایت ها و وبلاگ های حرفه ای را با این CMS طراحی کرده اند. ما مقاله ای در مورد به روز رسانی ها و ویژگی های خاص آن برای شما ایجاد خواهیم کرد، اما به طور کلی، اولین به روز رسانی این CMS به سال 2003 برمی گردد، زمانی که اولین نسخه وردپرس شامل یک رابط مدیریتی جدید، یک قالب جدید و ایجاد یک قالب بود. که با XHTML 1.1 سازگار است (تصویر زیر متعلق به نسخه 1.1 وردپرس است

وردپرس 5.5

ویرایشگر بلوک بهبود یافته

ویرایشگر بلاک وردپرس جایی است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید و از آن برای افزودن پست استفاده می کنید. این بخش همیشه در به روز رسانی قابل تغییر است. تغییرات در نسخه جدید وردپرس باعث کارآمدتر شدن این بخش شده است. از جمله این تغییرات عبارتند از:

آن را با لیست ممنوعه ادعا کنید

نسخه جدید وردپرس با یک فهرست بلاک ارائه می شود. این بدان معنی است که اگر می خواهید از بلوکی استفاده کنید که قبلاً در سایت شما وجود ندارد، به طور خودکار پیشنهادهایی را در بخش فهرست مسدود می بینید.

فهرست وبلاگ مجموعه ای از افزونه های وردپرس است که به شما امکان می دهد وبلاگ های مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنید. البته این شامل افزونه های وبلاگ وردپرس نمی شود، که معمولا شامل چندین وبلاگ وردپرس می شود که می توانید با نصب افزونه های جداگانه از آنها استفاده کنید.

رابط کاربری به ویرایشگر وبلاگ تغییر می کند

شاید قابل توجه ترین ویژگی وردپرس 5.5 تغییرات بصری در ویرایشگر بلاک باشد. نکات برجسته در لبه های عناصر ایجاد شده است که آن را کاربردی تر می کند.

به عنوان مثال، دکمه افزودن بلوک جدید برجسته تر شده است و با پس زمینه خود باعث افزایش دید شده است.

تصویر را در خود ویرایشگر بلوک ویرایش کنید

وردپرس 5.5 به کاربران اجازه می دهد تا تصویر را در ویرایشگر ویرایش کنند. یعنی می توانید ارتفاع، عرض، نسبت ابعاد و زاویه عکس را بدون خروج از ویرایشگر تغییر دهید و در صورت لزوم آن را برش دهید.

 

ماخذ:  https://blogten.ir/wordpress-up-5-5/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.