آهنگ جدید داوین به نام «کی پس»

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

آهنگ جدید داوین به نام «کی پس»
نویسنده : donya تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402

متن آهنگ داوین کی پس

کی پس بگم بهت چرا نمیشه روم بیام جلو حسمو بگم بهت یبار

آخه کی نوبت قلب من میشه خودمو میبینم پیشت آره اون روز نزدیکه

که بگیرم سفت دوتا دستتو قلبتو بشه سهمم خب

رسیدن بهت خیلی سخته ولی اصلا نمیکشم که دست از تو

فکر کن بیاد بارون دستام بشه چترت

بشی با من خوب من و دوتامون

تا دیدمت اثر انگشتت رو قلب من جا موندMusicdel | موزیکدل

آخه کی نوبت قلب من میشه خودمو میبینم پیشت آره اون روز نزدیکه

که بگیرم سفت دوتا دستتو قلبتو بشه سهمم خب

رسیدن بهت خیلی سخته ولی اصلا نمیکشم که دست از تو

 
https://musicdel.ir/single-tracks/230844/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.